EE   EN   RU  
SOODUSHINNAD!
 
 
 
 

Ostutingimused

 Ostmine

  • ProGames veebipoest ostu sooritamiseks peate end kasutajaks logima (minu kasutajakonto).  Registreeritud kasutaja võimaldab salvestada ja eemaldada tooteid ostukorvi ning soovikorral viia ostuprotsess lõpuni ka hiljem.
  • Peale ostuprotsessi lõpuniviimist saate automaatse e-posti, kus on näidatud Teie tellimuse summa ja tellimuse number.
  • Kui toodet pole laos, siis võite kontrollida toote saadavust, saates ekiri aadressile progames@progames.ee  või kasutades meie veebilehel olevat kontaktinfot. Vastame teile hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
  • Toodete kaanepildid ja ekraanitõmmised on illustratiivsed.

Maksmine

  • Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
  • Toodete eest saate tasuda 100% pangaülekandega ja võtta kaup vastu Teie poolt valitud aadressil või pakiautomaadis.
  • Toodete eest tasumise makseviisid on:
  • Internetipoe poolt väljastataval tellimusel toodud summa Playsoft  OÜ (Registrikood: 11929288, KMKR nr: EE101382384) arveldusarvele LHV pank: EE667700771002087774
  • Maksekorralduse täitmisel kirjutage selgituse väljale tellimuse number.
  • Originaalarve saadetakse koos kaubaga.
  • Kui nädala jooksul peale tellimuse esitamist ei ole raha laekunud, siis teie tellimus tühistatakse.


Kohaletoimetamine

  • Kauba toimetame kohale: 
  • ELS Ekspressi kullerteenusega Paki saabumisel võtab Eesti Posti  klienditeenindus
        Sinuga ühendust ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. Postikulu on 3.20 EUR / 50 EEK.
  • SmartPOSTi -ga. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes üle Eesti.Sealt saad paki kätte mugavalt kaubanduskeskuse lahtiolekuaegadel. SmartPOSTi pakiautomaadis hoitakse Sinu pakki 7 päeva. Rohkem infot SmartPOSTi teenustest ja pakiautomaatide loetelu leiad www.smartpost.ee . Postikulu on 2.49 EUR / 39 EEK
  • Tulen ise järele kontorisse Pärnu mnt 142, 1. korrus, Tallinn 11317 Postikulu on 0 EEK
  • Eeltellimuste kliendini toimetamise täpne kuupäev sõltub ülemaailmse levitaja toote väljalaskepäevast ning transpordiajast.
  • Pakk jõuab Teieni hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale raha laekumist.
  • Kui tellimuse summa ületab 31.96 EUR / 500 EEK on kaupade Eestisisene transport tasuta! 
      Üle 31.96 EUR (500 EEK) maksumusega tellimuse puhul valige tarneviisiks: Tasuta kohaletoimetamine üle 31.96EUR ostude puhul. 
  • Kui kulleril ei õnnestu pakki üle anda, saate jäetud teatise alusel paki kätte oma asukohajärgsest sidejaoskonnast.


Kauba tagastamine

  • Teil on õigus tagastada tooted 14 päeva jooksul (kehtib veebist ostmisel)
  • Tagastatav kaup saatke Playsoft OÜ kontorisse Pärnu mnt 142, Tallinn 11317.
  • Kauba kvaliteet ja pakend peavad vastama müügieelsele seisundile.
    Võtame tagasi vaid avamata pakendis tooteid. Kaasas peab kindlasti olema arve-saateleht, mis ühtlasi on ka garantiitunnistus.
  • Tagastatud kauba eest maksame raha tagasi kahe kuni nelja päeva jooksul ülekandega. Raha saate rutem tagasi, kui märgite oma pangaarve numbri tellimislehele.
  • Toote tagastamise postikulu kannab kuni 157 EEK / 10 EUR ulatuses toote saatja.
  • Kõikidele müüdavatele toodetele kehtib 2-aasta pikkune pretensiooni esitamise õigus.

Pretensioonide esitamine ja tingimused

  • Kõikidele müüdavatele toodetele kehtib 2 aasta pikkune pretensiooni esitamise õigus. Pretensiooni esitamise õigus algab toote üleandmisest ostjale.
  • Ostu tõendav dokument on pretensiooni esitamise aluseks. Vastava dokumendi (ostutšekk, arve) puudumisel pretensiooni ei rahuldata. Originaaldokument jääb kliendile.
  • Pretensiooni esitamiseks palume pöörduda meie kauplustesse või kontorisse. Kui see pole võimalik, siis palume toode saata koos ostutšeki või -arve, võimalikult täpse veakirjeldusega ja kliendi kontaktandmetega posti teel ekspertiisi teostaja kontorisse aadressil Gamelab OÜ, Pärnu mnt 142, Tallinn 11317.
  • Pretensiooni esitamisel palume kirjeldada võimalikult detailselt ilmnenud defekti.
  • Pretensiooni esitamisel palume lisada pretensiooni lahendamiseks vajalikud andmed (Kliendi nimi, kontaktnumber, e-posti aadress, ostukuupäev, ostuarve nr, toote mudel)
  • Pretensiooni vastuvõtmisel fikseeritakse toote seisukord.
  • Pretensiooni ei rahuldata, kui tootel esineb üks või enam järgnevatest puudustest:
  1. Toodet ei ole kasutatud vastavalt toote kasutusjuhendile
  2. Ebaõige kasutamine või hooldamine (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik)
  3. Seadme ja/või detaili seerianumber, kontrollkleebis või markeeriv kleebis on rikutud, vahetatud või eemaldatud
  4. Klienti on enne ostu sooritamist toote puudustest teavitatud
  5. Viga on tingitud välisteguritest, milleks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, kasutamise käigus tekkinud või tekitatud mehhaanilised ja füüsilised vigastused jms. 
  •  Juhul, kui klient ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab, et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

 

Jätka

 

Valuutad
 
Kataloog

Informatsioon
Minu kasutajakonto
Ostutingimused
KKK
Kasutatud konsoolimängud
Kontaktinfo
Foorum
Uudised
Kõik viimati lisatud tooted >
Need for Speed Payback Xbox One
Need for Speed Payback Xbox One
69.99EUR
Kõik sooduspakkumised >
Burnout: Dominator PSP
Burnout: Dominator PSP
18.99EUR
8.99EUR
 
Maksmisvõimalused